Lite om mig själv!


Jag är en helt vanlig tjej pa faktiskt fyllda 50 år..... Men som jag har sagt till mina vänner...... Jag kommer att ha fest när jag känner mig som 50 år..

Jag har ett eget företag som heter In´s Id´e. Namnet är till minne av min son Niclas som kallade mig för In när jag inte svarade när han ropade mamma.
I mitt företag gör jag naglar med "BIO SCULPTURE" ett hälsosammare preparat. Jag säljer även ljus och tillbehör till ett roligt och bra företag, där jag är konsult.

Jag är gift med Kenta sen 1977 och han är otrolig utan honom skulle jag inte klara mig en sekund, då det är han som fixar all mat och städning..
Jag har också 2 st pojkar Andreas "Ante" 27 och Robbin 21.... Ante bor inte hemma men det gör Robbin..
Robbin är tillsammans med en jätte gullig tjej som heter Malin och har precis fyllt 18 år. Vi har också en katt som börjar bli till åren som heter Simba.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Catrine!

Hur gar det med nya bloggen? Nu far du nog ta att uppdatera lite :)



Kram Malin

2008-07-05 @ 17:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0